CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

čtvrtek 13. dubna 2017

Písničky SO FA Jazz a Happy Pharrella Williamse

Dnešní článek bude oproti ostatním vypadat jako "štěk":-), ale věřím, že obohatí Vaše hodiny. Včera jsem našla na španělských stránkách pěknou písničku, která lze propojit s hrou na boomwhackery nebo jiné melodické nástroje a dnes jsem objevila partituru ke známé písni Happy, která je veselá, i když je mollová.
SO FA Jazz
Pod odkazem ZDE najdete stránky, kde jsem píseň našla, stáhnout jako MP3 neumím, ale pustit online lze.

Happy - Pharrell Williams
Partituru jsem našla na Pinterestu. Nahrávku jsem transponovala v Audacity. Návod, jak na to, najdete ZDE. Překvapilo mě, jak moc jednoduché to bylo, jistě využiji i pro jiné písně a skladby.
Transponovaná nahrávka i s partiturou:
Poslechová mapa zase od Španělů:
Hra na tělo ("Vyšší dívčí":-)):



Hra na lavice:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/