CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

pondělí 8. října 2018

Nový eduprojekt Jakuba Kacara + kam byste měli určitě vyrazit za inspirací

Nevím, jestli jste si již všimli nového projektu Jakuba Kacara Play with me, který je velmi dobře využitelný, a proto jsem se rozhodla mu věnovat tento článek. Již jsem vyzkoušela všechny tři věci a můžu opravdu doporučit!
Alvaro Soler - Sofia
Tuto věc jsme si mohli vyzkoušet na posledním setkání Hudby do škol České filharmonie. Mimochodem přihlašování na setkání, které proběhne 26.10. 2018 je již v plném proudu. Seminář je velmi kvalitní a je akreditován MŠMT - po absolvování dostanete osvědčení. Přihlašovat se můžete ZDE, bližší informace Vám ráda přepošlu. Kapacita je omezena a přihlašování je možné do 18.10.

Já jsem si udělala variantu pro Bobotubes, lze s ní doprovodit přímo originál. Pro boomwhackers najdete ve videu J. Kacara.

Video:
Imagine Dragons - Believer
Díky této písničce jsem na projekt narazila, jelikož děti přišly, jestli bych jim neudělala aranž, že se jim moc líbí. Já neměla čas, tak jsem "zagooglila" a byla jsem nadšená kolik práce mi Kuba ušetřil. S dětmi opravdu funguje skvěle.
Takto se toho zhostili bez velkého nacvičování moji sedmáci na ZŠ Vinoř:



Mirai - Když nemůžeš, tak přidej
Tato věc děti oslovila méně, vadila jim vyšší transpozice, ale zatím jsem dělala jen v jedné třídě. Aranž mi připadá zajímavá, tak si myslím, že využijete.

Závěrem bych chtěla jen doporučit seminář České Orffovy společnosti, který je rovněž akreditován, je to víkendová nálož inspirace 9.-11.11. 2018. Ze zkušenosti vím, že z ní většina kolegů žije dalšího půl roku. Určitě si ho nenechte ujít, přihlašování online ZDE.

Přejí Vám krásné babí léto.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/