CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

pátek 17. ledna 2020

Ledové království - Najednou, Bad Liar, Happier aneb Hity od Olgy Kovaříkové :-)

Dnešní článek věnuji celý vyzkoušeným písničkám Olgy Kovaříkové, které mi postupně od léta naposílala, až je z toho celý samostatný článek. Moc děkuju!
Všechny materiály v různých formátech Word, PDF, PPT, které Olga k tomuto článku zaslala najdete ke stažení ZDE.

Písnička Najednou/Let It Go
Olga dokonce vytvořila i video s průběhem!  
Orientace v zápise: jsou to vždy dva řádky na stránce, každý velký čtverec je jeden takt. V jeho spodní části jsou basové BMW, v jeho horní části buď tóny zvonkohry, nebo harmonické BMW. Rytmus je naznačen svislými čarami (půlové, čtvrtky, nebo čtvrtka s tečkou). 


Notová ukázka - ostatní strany pod odkazem výše ke stažení:-)
Já našla video ve stejné tónině s akordy pro ukulele, jistě půjde také využít.



Happier
Aranž Olgy:
Aranž, co jsem našla:


Obecně mi hodně u populárních písní pomáhá, když zadám jen jméno písně + play along (ukulele, orff, guitar,...) tak mi vypadla i tato aranž.

Bad Liar


To je vše:-) Přeji Vám pěkný závěr prvního pololetí. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/