CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

úterý 17. ledna 2023

Předvolební hodina aneb rytmizace textu

Tento článek bude věnován aktuálnímu tématu a nápadu, který jsem získala od Inky Jiřičkové, moc jí za sdílení děkuji. Už jsem vyzkoušela v několika třídách, tak třeba využijete i vy.

Prezidentské volby
Ve vysokém rozlišení ZDE


- rozdáme novinovou stránku každému dítěti a necháme všechny nahlas číst
- každý si vybere slovo, na které chce dát důraz a čteme znovu společně
- čteme s různou dynamikou
- v různém tempu s bubínkem nebo třeba s bicími z youtube - můžeme zrychlovat/zpomalovat
- rozdělíme na polovinu - jedna drží beat box (dum ts ts - TÁ TYTY), druhá do toho čte noviny
- čteme v emoci - využila jsem pro to emoční karty na Wordwall



 Práce s písní Sulla rulla
- tato píseň funguje hezky jako zaříkadlo - využila jsem ve stejné hodině
- doprovod můžeme realizovat hlasově nebo hrou na Orffovy nástroje



Přeji Vám klidné dny.






1 komentář:

  1. Jako fakt zajímavé. Nechcete si zařídit pronájem školící místnosti v Praze a udělat tam nějakou konferenci pro učitele? Nebo třeba workshop? Mi přijde, že ty vaše metody jsou fakt docela fajn, jen tady na blogu se k nim dostane jenom pár lidí. Tak o tom popřemýšlejte, mohl bych vám s tím pomoct. :-)

    OdpovědětVymazat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/