1) Melodram
Máte-li šikovného klavíristu, nejde o žádnou virtuózní skladbu, můžete zdarma stáhnout zde
Takto to pěkně vyšlo:
2) Hudební výrazové prostředky:
Opět vděčná práce s pracovním listem, která ušetří hodně času, který můžete věnovat muzicírování:-)
ad 1) většinou děti říkají, že dotváří náladu v dané scéně, je dobré se společně zaměřit na to, jak to ta hudba dělá? Pracuje s dynamikou, melodií, rytmem, harmonií,...zkrátka s hudebně výrazovými prostředky.
ad 2) pustíme ukázku, poté společně zkontrolujeme a odůvodníme
ad 3) snad jasná :-)
ad 4) je velká legrace - po vyplnění, práce v kruhu, kdy všichni sedí v tureckém sedu, každý má před sebou dřívko, to si od nástupu hlavního téma podáváme (bohužel se mi porouchal aparát na natáčení), tak doufám, že z popisu pochopíte. Na TÁ udeříme postaveným dřívkem o zem, na první TY položíme před souseda na druhé TY bereme dřívko před sebou. Poté přidáme v rytmu TÁ TYTY hru "na pusu" na "tlk" jazykem o tvrdé patro, napodobujeme tak cval koní:-)
Improvizační práce každý sám v sedě v kruhu od 0:54 do 1:02 (minuta) s nástupem tématu opět podáváme, od 1:20 improvizace s dřívkem a "tlk" každý sám až k závěru. Skladba zde.
3) Star wars na boomwhackery
Osobně nepodléhám příliš trendům, ale třeba někdo z Vás tento tip uvítá, vypadl na mě na internetu:
Mockrát děkuji za reflexe, které posíláte emailem, mám tak pocit, že má tato práce smysl. Pokud narazíte na nedostatky, kritika též vítaná:-)
Tipy od Vás:
Paní Gabriela Solařová poslala tip na toto video.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/